tisdag 8 april 2014

Ett sprakfärgat stjärnbeklätt Önska-halsband

Det är nog ingen hemlighet att jag gillar att köpa saker till mina hundar. Faktum är att jag tycker att det är så oändligt mycket roligare att handla alldeles nödvändiga onödvändiga saker till dem än att handla nödvändiga saker till mig själv.

Ända sen Snigel kom hem har jag gått och längtat efter att få beställa ett vuxenhalsband till henne. Och nu för ett tag sedan så bestämde jag mig för att hon nog inte blir så mycket större än sina 41 centimeter i strumplästen och 9.4 kilo tung. Alltså var det dags för Snigelhalsband i vuxen edition.

LusHund var såklart även hon tvungen att få sig ett alldeles eget LusHunds halsband när jag ändå var i farten.

Och oj vad nöjda vi blev! Men jag inser såklart att även LusHund behöver ett sprakfärgat stjärnbeklätt Önska-halsband. Och Snigel kommer såklart att behöva ett Snigelhalsband. Vilken otur skulle man kanske kunna säga. Vilken himlans otur att jag kommer att behöva beställa mer onödiga nödvändiga Lus och Snigel prylar. Verkligen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar