söndag 19 januari 2014

Om man sover upp och ned om nätterna...

Så kan det gå säger jag bara. Ja så kan det verkligen gå.

Om man sover upp och ned om nätterna med öronen neråt och baktårna uppåt. Så kan det gå.
Om man dessutom gör detta i minusgrader samtidigt som man sprayar hejvilt med det allra allra starkaste hårsprayet man kan hitta. Så kan det verkligen gå....

Så här....










Jag har visst fått mig en lite schäfer just precis idag! Inte särskilt rastypiskt nej, det vet vi. Inte heller speciellt smickrande nej, det vet vi. Men jag tror faktiskt inte att det är möjligt att göra denna valpen till något annat än hjärteskärande söt, uppåtstående schäferöron eller ej. 

Men jag tror ändå jag får ta tag i hårtorken eller peta in valpuslingen i micron på upptining så att vi får ner de där seglen hon fått till öron ändå. De skulle ju faktiskt kunna skada någon så som de står rakt upp! En samhällsfara nästintill skulle man nästan kunna säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar