onsdag 9 oktober 2013

Bristen på inomhusSnigelpölar

Idag slog det mig att Snigel inte har kissat inne sen i söndags. Tjoohooo tänkte jag. Sen kom jag på att sen i söndags så har vi inte varit hemma förutom för att sova. Vilket förklarar bristen på inomhusSnigelpölar. Men ändå. Rent tekniskt sett har hon ju faktiskt varit rumsren i över två hela dagar. Det ni! det är Tjoohoooigt så det bara tjongar om det.

En annan bra sak är att hennes småskvättande umptiartongånger i kvarten även det har minskat. På riktigt skulle jag vilja påstå. Sen i måndags behandlas hon nämligen med mjölksyrebakterier och det verkar faktiskt som att detta gett effekt. I så fall har lilla Snigel helt enkelt bara haft en rubbning i bakteriefloran sedan antibiotika behandlingen och det är då därför hon gått runt och småpinkat här och var. Så nu hoppas vi att detta håller i sig.

Snigel har inte heller poopat inne och mumsat sitt eget poop på jättelänge. Jättelänge säger jag. Minst en vecka. Det ni! Det artar sig det här. Det gör det sannerligen.

Och jag vet att jag kommer att få äta upp det här inlägget. Jag vet det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar