måndag 2 september 2013

Sederad mumie i tvångströja

Visserligen sover jag med öronproppar. Visserligen sover jag som en klubbad säl på zylkène. Visserligen rör jag mig lika mycket som en sederad mumie i tvångströja. Men man skulle väl för helsikke kunna tycka att det vore på sin plats att vakna när hunden kräks upp en gräsboll och 1 liter deciliter galla på en under natten? Eller är det bara jag?

Sen tycker jag väl visserligen att hund inte skött detta speciellt snyggt heller. Hade det varit för mycket begärt att kraffsa mig i ögat eller väcka mig på annat vis så att jag slapp sova vidare i denna gröngula härlighet? Istället har hund tagit tillflykt till hörnet i sängen som är längs bort från spymarineradmatte och gott snusat vidare. I morse höll hon dock för långsnoken och tittade med avsmak på matte samtidigt som hon mumlade något om bristande personlig hygien. 

*Tarvälochtvättardenytvättadesängklädernaigendå*




1 kommentar:

  1. Hahahaha. Ska vi byta? Du kan få vara lika lättväckt som jag om jag får din djupsömn.

    SvaraRadera