torsdag 21 februari 2013

Städa!

Oh yes!  En hund som plockar undan efter sig! Vad är väl viktigare än det? Ingenting jag kan komma på sådär spontant. Jag är ju trots allt uppvuxen i ett pedant-hem!

Så på begäran från Önskas Mommo tränar vi just nu intensivt (host hrm) på att lära oss (ja, enligt Mommo har även jag vissa brister inom det området) att städa!

Började faktiskt ikväll och hade planerat användning av handtarget, omvänt lockande och gud vet vad... men det visade sig vara ganska överflödigt. Tydligen är även min hund pedant och verkar på ett ungefär redan ha fattat vad det handlar om. Nu ska jag bara få henne att sluta plocka leksaker ur lådan för att lägga tillbaka dem igen.

http://www.youtube.com/watch?v=D7iApwPrQao&feature=youtube_gdata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar